Entrepeneurship

Schermafbeelding 2017-06-14 om 21.42.27.png

Dit was één van de keuzevakken dit jaar. Tijdens entrepeneurship leerde ik hoe ik een businessplan moet opstellen en deze kunnen verdedigen. Zo kan ik nu een idee voorstellen en heb ik ook meer inzicht gekregen hoe deze te financieren is. Het idee dat mijn groep aan werkte was Tinker. Een soort hub dat inzicht geeft over al je devices. Zo kan je zien welke device veel energie verbruikt en kan je ze beheren. Ook was er op de presentatie een externe persoon die ons beoordeelde. De presentatie liep niet volledig volgens plan. We waren een beetje overtijd want we wouden teveel vertellen. Dit was een heel leerrijk vak dat zeker van pas kan komen op het werkveld.

Bekijk hier ons document: final docu

Leave a Reply

