Game Interfaces

Schermafbeelding 2017-06-14 om 21.57.36

 

Dit vak was puur experimenteren. Samen met enkele studenten van game ging ik een VR coöp-game maken. Het concept kwam grotendeels van mij. Een doolhof waar 1 persoon in VR rondliep en de andere speler bediend de poorten en heeft toezicht op het hele doolhof. Hij kijkt bovenop een plattegrond die interactief is. De opdracht was enkele schatten te vinden in het doolhof. De toekijker helpt de VR-speler door het doolhof terwijl die het monster probeert te ontwijken? Het spel kreeg hierdoor een beetje spanning en speelde aan een snel tempo. Het spel zelf testen en zien hoe andere studenten het bespeelde was wel speciaal. Ik heb vooral aan het concept gewerkt, de gameplay uitgewerkt en de sounds gemaakt. Ook heb ik veel aan playtesting gedaan.  Dit was een leuke ervaring en ik heb ook veel plezier gehad tijdens het werken aan dit project.

Bekijk hier hoe ons project geëvolueerd is: https://unseenengine.wordpress.com

 

 

 

Leave a Reply

